The Hedonist
Ez a dokumentumfilm a mannheimi Theater der Welt Hotel Shabby Shabby szobájának, a „The Hedonistnek” az építését követi nyomon. A Raumlaborberlin által felügyelt projekt célja az volt, hogy húsz szállodai szobát hozzanak létre köztereken, kizárólag újrahasznosított anyagok felhasználásával 250 eurós költségvetésből. A film rávilágít az egyedülálló projekt kreativitására és a felmerülő kihívásokra.