Never Stop - A Music That Resists
Jacqueline Caux filmje mélyrehatóan foglalkozik a detroiti techno négy úttörőjével és az útjukat kísérő megpróbáltatásokkal, miközben az elektronikus zene ranglétráján felfelé tartva a műfaj történetének legelismertebb zenészei közé emelkedtek. A film exkluzív zenével, élő felvételekkel és interjúkkal mutatja be Juan Atkins, Derrick May, Carl Craig és Jeff Mills történetét.