Karácsonyi ének
Scrooge a tőle megszokott kicsinyes megvetéssel kezdi a karácsonyt. De mikor három szellem magával viszi egy utazásra, és felfedi előtte az igazságot, nincs más választása: ki kell nyitnia a szívét, hogy helyrehozhassa a dolgokat, mielőtt késő lenne.