Vonzások
Apja tragikus halála után India Stoker találkozik karizmatikus nagybátyjával, akiről nem tudta, hogy létezik. Ám hamarosan kiderül, hogy múltjának megrázó titkai tönkretehetik a család jövőjét.
Édesapja tragikus halálát követően, tizennyolcadik születésnapján India Stoker (Wasikowska) találkozik Charlie-val (Goode), karizmatikus nagybátyjával, akiről nem is tudta, hogy létezik. Amikor Charlie Indiához és instabil anyjához (Kidman) költözik, mindkettőt vonzza bájos és megnyugtató viselkedése. Ám hamarosan kiderül, hogy Charlie érkezése nem volt véletlen, és múltjának megrázó titkai hatással lehetnek India jövőjére, vagy teljesen összetörhetik azt.