Flintoff
A Flintoff elsőként, soha nem látott közelségből meséli el a sportlegenda, Freddie Flintoff történetét. A két Ashes-sorozat megnyerésétől Angliának a krikettezőből brit tévéikonná váláson át a 2022-es, majdnem halálos autóbalesetet követő visszatérésig, Freddie feleleveníti rendkívüli életútját és karrierjét ebben a kitartásról és újrakezdésről szóló történetben.