The Mouseketeers at Walt Disney World
Az új Mickey Mouse Club a Walt Disney Worldbe érkezik, hogy ott élő előadást tartson. Miközben felfedezik a Magic Kingdom vidámparkot és annak eszközeit, nyomukban problémák egész sora jár.
Az új Mickey Mouse Club muskétásai a Walt Disney Worldbe érkeznek, hogy ott élő előadást tartsanak. Abban is reménykednek, hogy ott-tartózkodásuk során kiélvezhetik a Magic Kingdom kínálta élményeket, jóllehet nyomukban problémák egész sora jár, miközben felfedezik a park eszközeit.