Az óra
Ella a belsőépítészet egyre fényesebben ragyogó csillaga, az otthona mintha egy magazinból került volna ki, házastársa pedig szerető férj. De Ella kitaszított, mert… nem akar gyereket. Amikor a nő rátalál egy klinikai vizsgálatra, ami a helyzetét termékenységi problémának tekinti, úgy dönt, hogy részt vesz benne. Nagy meglepetésére a kezelés hatni kezd, de vajon milyen áron?
Ellának mindene megvan: a belsőépítészet egyre fényesebben ragyogó csillaga, az otthona mintha egy magazinból került volna ki, házastársa pedig szerető férj. De Ella kitaszított, mert… nem akar gyereket. És ezt senki – se a család, se a barátok, se a társadalom – nem tolerálja, hiába bizonygatja, hogy boldog. A nyomás egyre fokozódik, a nő pedig rátalál egy klinikai vizsgálatra, ami a helyzetét termékenységi problémának tekinti – egy kémiai egyensúlyhiánynak, ami a közelmúltban kifejlesztett, mesterséges hormonokkal és kognitív viselkedésterápiával kezelhető. Ella úgy dönt, hogy részt vesz a vizsgálatban. Nagy meglepetésére a kezelés hatni kezd, de a gyógyszer mellékhatásai miatt egyre paranoidabbá és erőszakosabbá válik. Ella végre gyereket szeretne… de milyen áron?