Egy évszázaddal az alapítása után a Bauhaus mozgalom hatása még mindig érezhető világszerte. Ez a film egy olyan iskola maradandó örökségét tárja fel, amely a művészet és a kézművesség egyesítésére törekedett, és alapjaiban gondolta újra a világot és a társadalmat.