A smaragd románca
Michael Douglas és Kathleen Turner a sztárok ebben a nagy lendületű románcban, amely egy regényíróról szól, aki meg akarja menteni húgát a dzsungelben, és a barátságos vagyonkeresőt, aki félrelép!
Michael Douglas és Kathleen Turner Danny DeVito mellett játszanak ebben a magasröptű romantikus kalandban. Miután húgát gengszterek elrabolják egy felbecsülhetetlen értékű gyöngyszem után kutatva a kolumbiai dzsungelben, egy romantikus regényíró (Turner) rájön, hogy a saját élete forog veszélyben! És amikor elindul, hogy megmentse húgát, találkozik egy jóképű szerencsekeresővel (Douglas), aki inkább félreteszi őt!