Star Wars: Maul – Árnyak mestere
A ‘Klónok háborúja’ eseményei után Maul egy birodalmi érintetlenségben élő bolygón tervezi újjáépíteni bűnszövetkezetét. Ott keresztezi útját egy kiábrándult Jedi tanítvány, aki talán az a tanítvány, akire Maul vágyik – hogy segítsen neki könyörtelen bosszújának végrehajtásában.
Janix bűnözői alvilágában Maul egy tervet hajt végre, hogy megszilárdítsa hatalmát.