Viharlovagok
Igaz történeten alapuló akció-thriller, amelyben egy téli vihar során 30 matróz esik csapdába gyorsan süllyedő hajója fedélzetén, és a parti őrség négy tagja siet segítségükre 12 fős hajójával.
A parti őrség történetének legkomolyabb kishajós mentése elevenedik meg a szemünk előtt ebben a heroikus akció-thrillerben, amely nem hétköznapi igaz történetet mesél el. 1952-ben kegyetlen vihar csap le Cape Cod partjaira és 30 matróz esik csapdába egy gyorsan süllyedő hajón. A hír eljut a parti őrséghez is, ahonnan Bernie Webber kapitány vezetésével négy ember siet segítségükre tizenkét személyes hajóján, dacolva a dermesztő hideggel, a 18 méter magas hullámokkal és az orkán erejű széllel. Webber fogadalma vezérli őket, amely szerint „vagy mind megmaradunk, vagy mind odaveszünk”. Az elképesztő, izgalmas akciójelenetek sorával, amelyek megerősítik az emberiességbe vetett hitet, a Viharlovagok igazi diadalmenet.