Dirty Talk: Amikor a nappali talk show-k uralták a televíziót
Őszinte, soha nem hallott történetek a talkshow-k világát meghatározó műsorvezetőktől, producerektől és bennfentesektől. Szakértői elemzésekből kiderül, miért vonzottak milliókat a képernyők elé, és miért tárták ki a vendégek gátlástalanul a lelküket az egész ország előtt. A Dirty Talk bemutatja a nappali műsorformátum fejlődését a szappanoperák és vetélkedők hatásától a nézettségért folytatott kíméletlen versenyig.
Kendőzetlen, soha nem hallott történetek a talkshow-k világát meghatározó műsorvezetőktől, producerektől és bennfentesektől. Szakértők fejtik meg, miért nézték milliók a műsorokat, és miért teregették ki a vendégek gátlástalanul a szennyest az egész ország előtt. A Dirty Talk a nappali műsorformátum fejlődését követi nyomon a szappanoperák és vetélkedők hatásától a nézettségért folytatott kíméletlen versenyig, a műfaj megalkotóinak és ikonjainak új vallomásaival.