PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Egy építész ellátogat egy tipikus toronyházba Jemen fővárosában, Szanaában. Ezek az épületek a 10. század óta állnak ott, és Szanaa óvárosa bekerült az UNESCO világörökségi helyszínei közé.