Coeur De Pierre
2010-ben Ghorban, a 12 éves afgán fiú veszélyes, 12 000 km-es utazásra indult Franciaországba. Magára hagyva, nincstelenül a titkos migráció, a rémálmok és a kamaszkori bizonytalanságok kihívásai gyötrik. A filmesek több mint nyolc éven keresztül követték nyomon a felnőtté válását és megörökítették az új életéért folytatott küzdelmét.