Night Wolf
Sarah Tyler régóta halogatott látogatásra tér vissza problémás családja elszigetelt, vidéki otthonába. Odakint vihar tombol, bent pedig Sarah a családja és barátai társaságában próbálja átvészelni az éjszakát, elzárva a külvilágtól. Ám a sötétségből és zuhogó esőből előbukkan valami – egy sötét titok, amely egyetlen éjszaka alatt mindannyiuk végzetét jelentheti.