Mû
Az egykor éltető, isteni forrás kiapadt, és egy gyermek útra kel vidraszerű társával, hogy megoldást keressen az életet fenyegető vízhiányra. A „MÛ” kétdimenziós animált rövidfilm, amely költői módon mutatja be a vízhiány témáját, és a víz, mint életadó erő fontosságát.