Titanic: Digitális újjászületés
Egy hatalmas, forradalmi víz alatti letapogató projekt során elkészítik a Titanic első nagy felbontású, 3D-s digitális mását egy példa nélküli immerzív vizsgálathoz.
Egy forradalmi letapogató technológiának és a legmodernebb CGI-nak köszönhetően szakértők egy csoportja elkészíti a Titanic roncsának első nagy felbontású, 3D-s digitális mását. Egy példátlan immerzív vizsgálat során a csapat felfedi a hajó utolsó végzetes pillanatait, a fedélzeten tartózkodók hősiességét és gyávaságát, valamint az igazságot arról, miként is süllyedt el az „elsüllyeszthetetlen” hajó.