Rules of the Game
Ashbourne-ban 900 éve vad focimeccset játszanak Húshagyókedden és Hamvazószerdán. A kapuk öt km-re vannak egymástól és 5000 lakos küzd meg az utcákon, folyókon és mezőkön felállított akadályokkal. A „Rules of the Game” Dave Hart humoros és szívmelengető küldetésének krónikája, melynek során elmerül Ashbourne kultúrájában, és helyi lakosként beszáll a játékba.