Hollandia hideg északi részén egy veszélyes, 200 kilométeres korcsolyaverseny teszi próbára a korcsolyázók állóképességét. A verseny 1963-ban játszódik, amikor a brutális hideg és az alattomos terep rengeteg sérülést okozott, és csak néhány bátor versenyző volt képes megküzdeni a kihívással, ami örökre megváltoztatta az életüket.