Formentor, The Sea of Words
Egy dokumentumfilm Mallorca szigetének legkarizmatikusabb és leglegendásabb szállodájáról, a „csillagok szállodájaként” emlegetett Hotel Formentorról szól, hiszen 90 évvel ezelőtti alapítása óta a 20. század legjelentősebb személyiségeinek találkozási pontjául szolgált. Járt itt Audrey Hepburn, Gorbacsov, Dalai Láma, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, a Monacói Herceg, Charles Chaplin...