Will Trent
Will Trent különleges ügynököt, a Georgiai Nyomozóiroda (GBI) munkatársát születésekor elhagyták, és kemény gyerekkora volt Atlanta túlterhelt nevelőszülői intézményrendszerében. Ám Will Trentnek, aki elhatározta, hogy – élve egyedi nézőpontjával – gondoskodik róla, hogy senkit se hagyjanak el úgy, mint őt, nos, Will Trentnek a legmagasabb a bűnügyfelderítési rátája a Nyomozóiroda kötelékében.