Egy jó amerikai család
A kudarcba fulladt örökbefogadásukat gyászoló Barnett család kap egy második esélyt.
A magára hagyott Natalia szembenéz az új körülményekkel és azzal, ahogy a világ rá tekint.
Barnették azt hiszik, hogy eltávolodtak Nataliától, de Drysdale nyomozó elvállalja az ügyét.