E-Life
A számítógépek, telefonok és táblagépek a modern élet szerves részét képezik, de ha kidobjuk őket, komoly környezeti veszélyt jelentenek. Az „E-LIFE” az elektronikai hulladékok világszerte tapasztalható illegális kereskedelmével és mérgező hatásaival foglalkozik. Személyes történeteken keresztül keresi a megoldásokat erre a sürgető válságra.