First Date
A frissen megözvegyült gazdálkodó, Tina, nem akarja, hogy a lánya visszaköltözzön a városba, és egyedül hagyja őt. Amikor Seamus a birtokra látogat, hogy randevúra hívja, úgy dönt, drasztikus beavatkozásra van szükség.