Életem a cápák között
Az Életem a cápák között Valerie Taylor életét mutatja be, aki élő legenda és igazi úttörő a víz alatti filmezés és a cápakutatás terén.
Valerie Taylor a víz alatti filmkészítés és a cápakutatás igazi úttörője, a víz alatti világ élő legendája és ikonja, akinek életműve lett az alapja mindannak, amit ma a cápákról tudunk. Az Életem a cápák között figyelemre méltó víz alatti archív felvételeken, valamint Valerie-vel készített interjúkon keresztül követi végig a bátor óceánkutató útját a szigonyhalász-bajnokságtól a szenvedélyes cápavédelemig.