Disney's Broadway Hits at London's Royal Albert Hall
A Disney a Broadway-en világszerte milliókat lepett meg szórakoztató és lenyűgöző színházi produkcióival: Az oroszlánkirály, Aladdin, A Szépség és a Szörnyeteg és még sokan mások. Most a közönség egy felejthetetlen zenés estén átélheti a Disney a Broadway-en varázsát.
A Disney a Broadway-en világszerte milliókat lepett meg szórakoztató és lenyűgöző színházi produkcióival: Az oroszlánkirály, Aladdin, Mary Poppins, A Szépség és a Szörnyeteg és még sokan mások. Most a közönség egy felejthetetlen zenés estén átélheti a Disney a Broadway-en varázsát. A John Barrowman által vezetett élő előadásban a legkedveltebb, show-szerű dallamok közül néhányat a BBC 76 tagú koncertzenekara szólaltat meg. A világklasszis Broadway-énekesek által előadott felejthetetlen dallamok úgy elevenítik fel a Disney a Broadway-en hangjait, ahogy még soha nem hallottad őket.