Bizarr természet
Ryan Reynolds az anyatermészetet ünnepli fura és csodás különcökkel, hogy bizonyítsa, miért is lehetnek ők az állatvilág igazi hősei.
Ryan Reynolds az állatvilág ismeretlenjeinek bajnoka. A szánalmas állatoktól a legzseniálisabb átverőművészekig Ryan az anyatermészet sok fura és csodálatos teremtményét mutatja be. A bizarr párzási szokások és a megdöbbentő utódnevelési stratégiák - ahol minél undorítóbb, annál jobb -, bizonyítják, hogy ezek a „különcök” az élet nagy meséjének igazi hősei.