A Dozen Summers
Voltál már 12 éves? Merülj el Maisie és Daisy McCormack világában – ők ikertestvérek, akik átvették az irányítást egy gyerekfilm felett. Azért jöttek, hogy elmeséljék a saját történetüket… vagy talán egy szellemét, ami tanárokat fal fel? Készülj fel a szokatlan humorra és az egyedi elbeszélésmódra!