I Nostri Figli
Szicíliában Elenát meggyilkolta az egykori férje. Az illetékes bíróság különböző nevelőotthonokba készül helyezni Elena három gyermekét. Egyedül Roberto, az áldozat unokatestvére tudná befogadni őket feleségével, Annával. Anna és Roberto úgy döntenek, örökbe fogadják a három testvért, ám a gyerekek rájönnek a szörnyű igazságra az anyjuk halálát illetően.