Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine elvesztette feleségét a párizsi Bataclanban történt merénylet során. Egy Facebook-bejegyzésben kifejti, hogyan áll ellen a gyűlöletnek: a terroristák gyűlöletét szembeállítja a hároméves fia iránti szeretetével. A gyász miatt, úgy tűnik, elveszti a talajt.