Health is Wealth
Valóban a jó egészség az élet legnagyobb ajándéka? Ez a dokumentumfilm ezt a nézetet kérdőjelezi meg, és azt vizsgálja, hogy valóban kizárólag mi vagyunk-e felelősek a jóllétünkért. Vajon az egészség feláldozása egy magasabb cél érdekében az érettség útja lehet?