Susi és Tekergő
Ebben a szívmelengető romantikus kalandban az 1955-ös animációs klasszikus időtlen újramesélése, Susi, a túlteljesítő, elkényeztetett amerikai cocker spániel és Tekergő, a kemény, de szeretnivaló, gyorsan beszélő kóbor eb váratlan kalandba keveredik, és dacára a különbségeknek, közelebb kerülnek egymáshoz, és megértik az otthon értékét.