Kalender álma
Kalender lányával, Filizzel közösen működteti az apjától örökölt büfét. A felesége tíz évvel korábbi halála óta visszavonultan élő, minden fejlődéstől és kockázattól rettegő lepénysütő mester üzlete már így is a túlélésért küzd, a modern Pitburger megnyitása pedig tovább rontja a helyzetet. Ekkor bukkan fel Öcü, akinek érkezése változások sorozatát indítja el, a két férfi pedig kalandok sorozatán keresztül igyekszik megmenteni Kalender álmát.
Kalender lányával, Filizzel közösen működteti az apjától örökölt büfét. A felesége tíz évvel korábbi halála óta visszavonultan élő, minden fejlődéstől és kockázattól rettegő lepénysütő mester üzlete a túlélésért küzd. A modern Pitburger megnyitása tovább rontja a helyzetet, ami akkor válik kritikussá, amikor a büfének helyet adó ingatlan tulajdonosa, Uysal Bey az üzlet eladása mellett dönt. Ekkor toppan be Öcü, méghozzá motoron, egyenesen a büfé kirakatán keresztül. Az ő érkezése változások sorozatát indítja el, Kalender pedig Öcü nyomására úgy dönt, hogy megpróbálja megmenteni kis sütödéjét. Közben felbukkan a színen Kalender első nagy szerelme, Gülsen is... Hőseink kalandok során keresztül végül megtanulják, hogy nem elég álmodozni, de sosem késő tenni az álmainkért. Ez a film a győztesek története, akik mégis veszítenek, és a veszteseké, akik ellenére győzedelmesen kerülnek ki a kalandokból.