Murder in the Red Light
E három részes minisorozat az utcai szexmunkások erőszaktevőkkel szembeni kiszolgáltatottságát mutatja be, és Steve Wright sorozatgyilkos ügyéből kiindulva veszi górcső alá e szomorú jelenséget. A suffolki fojtogató néven hírhedtté vált gyilkos 2006-ban hat héten át szedte áldozatait.