Bill Burr: Halálos évek
Napjaink egyik legnagyobb stand-up komikusának legújabb, egyórás különkiadása. A talán legszemélyesebb és az eddigi leginkább önelemző egy órában Bill minden téma kapcsán sziporkázik, a férfiúi szomorúságtól a randitanácsokig bezárólag.