Manet - Degas, Une Amitié Tourmentée
Amikor Edgar Degas 1917-ben meghalt, magángyűjteményében tucatnyi Édouard Manet-műre bukkantak, ami óriási meglepetést okozott a művészvilágban. A film a két impresszionista mester titkos és összetett barátságát tárja fel, akik egyszerre voltak riválisok és bizalmasok.