Mr. Crocket
Egy egyedülálló anya azt hiszi, hogy megtalálta a kulcsot a gyermeke lecsendesítéséhez – egy videókazettát a Mr. Crocket világa című furcsa gyermekműsorral. A kazetta mélyén azonban egy sötét és véres titok várja, hogy betörhessen az otthonukba.