9-1-1: Nashville
A népszerű franchise legújabb, akciódús sorozata, a „9-1-1: Nashville” Amerika egyik legváltozatosabb és legpezsgőbb városában mutatja be az elsősegélynyújtók hősies munkáját és családi életét, ahol a hatalomé és a csillogásé a főszerep.