Inocente
2003 márciusában öt embert tartóztattak le Spanyolországban azzal a váddal, hogy az Al-Kaidát finanszírozták. A film egy valenciai üzletember gyötrelmes 120 óráját mutatja be a magánzárkában, valamint küzdelmét az igazságért és ártatlanságának bizonyításáért egy súlyos vád árnyékában.