A szépség és a szörnyeteg: A 30. évforduló
A klasszikus rajzfilm 30. évfordulójának tiszteletére az animációs és élőszereplős különkiadás új zenés betétek, valamint az örökbecsű történet inspirálta díszletek és jelmezek segítségével mutatja be a közkedvelt mesét.