Madden
A 13 éves Madden az őt a családja farmjára láncoló kötelezettségei és a nagyvilág utáni vágyódása között vívódik. A pajta mögött a magassarkú cipő viselését gyakorolja, esténként pedig fiatalabb testvéreire vigyáz.
A 13 éves Madden számára a családja farmjának kapujától a közeli városba vezető sáros út egy másik világ küszöbének tűnik. Csillogó magassarkú cipőjében és ragyogó miniruhájában, dacolva az akadályokkal, elindul, hogy átkeljen a sötét erdőn. Malin Ingrid Johansson misztikus meséje a felnőtté válásról olyan, mintha egy villanykapcsolót kapcsolnánk fel a sötétben: a lány új horizontok utáni vágyakozása tükröződik az éjszakában felcsillanó méla tekintetekben.