Big Boys Don't Cry
Valós események ihlették, Paul egy barát öngyilkossága után rendőrségi vizsgálatra kényszerítve, visszatér gyermekkora traumáihoz egy gyermekotthonban. A történetet valós események ihlették, Paul felidézi a gyermekotthonban töltött traumás gyermekkorát, miután egy barátja öngyilkossága miatt rendőrségi vizsgálat indul. A múltjával viaskodva egy új kapcsolatban keres vigaszt, de szembekerül démonaival.