dokumentumfilmek, állatvilág/természet
Mauritius türkizkék vizei alatt egy lenyűgöző ökoszisztéma virágzik, amely a sziget harmonikus kultúráját tükrözi. A sziget leghíresebb legendája – egy titokzatos lány a tenger mélyén – vezeti ezt a költői utazást, mely elmossa a mítosz és a valóság határát, felfedve a szárazföldi és a mélytengeri élet közötti törékeny egyensúlyt.