dokumentumfilmek, zene
Az A Bolu egy utazás Szardínián keresztül, amelynek célja a sziget egyik legautentikusabb kultúrájának, a Canto a Tenorenak, a polifonikus népi éneklés hagyományos stílusának felfedezése.