PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
Ebben az epizódban a perzsa újévet, a noruzt köszöntő ünnepségre vagyunk hivatalosak. Az irániak szerte az országban szimbolizmussal és költészettel teli ünnepségekkel köszöntik ezt a napot.