Csodálatos landolás a Hudson folyón
A films az 1549-es járat ijesztő, de végül diadalmas kényszerleszállásának igaz történetét meséli el. A meghitt és megható interjúkból és nagyszabású rekonstukciókból kiderül, hogy maga a baleset csak a kezdete volt túlélésért folytatott harcuknak.