Circuito Di Pescara: Acerbo Cup
Coppa Acerbo: Az 1924-ben született legendás motorverseny a legnagyobb bajnokokat és gyártókat vonzotta, és a sebesség, a veszély és a történelmi pillanatok szimbólumává vált. Nuvolaritól Fangióig egy dokumentumfilmben emlékeznek meg róla, amely ötvözi az interjúkat és a vintage felvételeket, így ragadva meg a verseny lényegét.