Nello Mirando Weis a híres Royal Gypsy Orchestra Tata Mirando első hegedűse volt, aki mindössze két és fél ujjal játszott. Amikor a betegsége kiújult, és végleg véget vetett a karrierjének, új célt kellett találnia. Ez az ő megrendítő története a zenén túli életről, tele megbánással, családdal és reménnyel.