Shardlake
1536-ban járunk. Matthew Shardlake ügyvéd élete fordulatot vesz, amikor Thomas Cromwell a távoli Scarnsea kolostorába küldi, kivizsgálni egy gyanús halálesetet. A kolostorban hazugságok, megtévesztés és korrupció szövevénye vár rá, és az is hamar kiderül, hogy ez a gyilkosság nem az első volt. Shardlake belekeveredik a hazugságok hálójába, és nemcsak tisztessége, de az élete is veszélybe kerül. Az izgalmas sorozat C. J. Sansom világszerte népszerű Tudor-kori krimisorozata alapján készült.
Shardlake Scarnsea-be utazik, hogy kinyomozzon egy brutális gyilkosságot egy távoli kolostorban.
Shardlake megdöbbentő, Cromwellre nézve terhelő vallomást hall, ami őt magát is veszélybe keverheti.
Egy új haláleset borzalmas felfedezéshez vezeti Shardlake-et, és megváltoztatja a nyomozás menetét.
Cromwell haragja lesújt Shardlake-re, de az ügyvéd reméli, hogy így is fényt deríthet az igazságra.