Elvis & Benny
Elvis és Benny, a két jó barát vad kalandokba keveredik egy bizarr fantáziavilágban. Sivatagi világítótornyukból néznek farkasszemet a veszélyes, óriási kék nyúl-homárral, Sandyvel. Mindketten odavannak a tüzes sellőért, Toucane-ért, és a alakváltó védelmezőjükre, Babette-re, a gumikacsa-őrangyalra támaszkodnak, hogy kimentse őket a bajból.
Elvis és Benny, a két jó barát fergeteges kalandokat él át egy őrült lényekkel teli fantáziavilágban. Egyedi a humorérzékük, és mindketten odavannak a gyönyörű, de tüzes tengericsikó-sellőért, Toucane-ért. Biztonságos világítótornyukban játszanak a föld felett, hajóroncsokkal teli sivatagi tájjal körülvéve. De a mélyből veszély leselkedik: Sandy, a hatalmas kék földalatti nyúl-homár szörny. Baj esetén Babette, a gumikacsa-őrangyal és alakváltó siet a segítségükre.